Grupelė bebaimių nuotykių ieškotojų sraigtasparniu skrieja pragaištingos salos link. Laimingieji sugrįš su lobių glėbiais, nelaimėliai savo kailiu patirs, ką reiškia pažadinti prakeiktą vulkaną, kuris spjaudosi liepsnų kamuoliais ir yra išties negailestingas turistams. Sveiki atvykę į Fireball Island!
Ar vyktumėte į tokią kelionę? Tai aišku! Ypač, kai nuotykis laukia ne kažkur tikro ugnikalnio papėdėje, o jaukiai įsitaisius prie žaidimų stalo. Žaidimas FIREBALL ISLAND: THE CURSE OF VUL-KAR iš tiesų yra tikras nuotykis. Ir nors jame teks patirti ugninių kamuolių krušą bei priešininkų klastą, pati žaidimo patirtis bus linksma, smagi ir pilna netikėtumų.
Tad apie viską iš eilės!
Apie žaidimą
FIREBALL ISLAND – tai dar vienas Restoration Games antram gyvenimui prikeltas žaidimas, ne tik prikeltas, bet ir gerokai patobulintas. Tiek savo išvaizda, tiek ir pačia žaidimo eiga. Žaidimą gali žaisti 2 – 4 bebaimiai žaidėjai nuo 7 metų, o trunka jis apie valandą.
Žavi tai, kad žaidimo kūrėjai, o tiksliau – prikėlėjai, genialiai apjungė reakcijos žaidimų ir strategijos elementus į vieną darnią visumą. Kiek teko domėtis ir sužinoti, FIREBALL ISLAND pirmtakas išties buvo kur kas banalesnis stiklo rutuliukų stumdymas į žaidėjų figūrėles. Tačiau, žinia, jog Rob Daviau prisilietimas turi magiškų gydomųjų galių, kurios bet kurį žaidimą paverčia kelis kartus geresniu.
Ne išimtis ir FIREBALL ISLAND – žaisdamas jauti tikrą nuotykį – uždusęs lakstai po salą, vienas po kito griebdamas vertingus artefaktus, o prakeiksmus šnabždantis Vul-Karas grėsmingai šiepia nasrus ir taikosi išspjauti ugnies kamuolį tiesiai į tave.
Žaidimo komponentai
Dabar tiesiog įprasta, kad žaidimo leidyba turi priblokšti, o pirmą kartą nukėlęs žaidimo dėžės dangtį žaidėjas turi netekti žado nuo ten paslėptų lobių įspūdingumo. FIREBALL ISLAND šiuo aspektu nenuvilia, nes į namus teks parsitempti grandiozinio dydžio dėžę, kurioje telpa visa ugnikalnio sala, Vul-Karo kamuoliukų spjaudymo aparatas ir visi kiti smulkesni, bet ne ką mažiau svarbūs elementai.
Sala susideda iš trijų plastikinių dalių – pora akimirkų ir ant stalo turite įspūdingo dydžio ir išvaizdos kalną, ant kurio patupdžius Vul-Karo marmūzę, susmaigsčius į savo vietas palmes ir pafotošopinus, tikrai galima Facebook draugams girtis, jog ką tik atostogavote egzotinėje Fireball saloje ir grįžote su totemų pilnu lagaminu.
Sakote, o tai kaip į tą salą patekti? Be problemų – į ją nuotykių ieškotojai patogiai atskraidinami sukonstruotu 3D sraigtasparniu. Patys “poilsiautojai” skirtingos plastikinės figūrėlės. Visi kiti komponentai – stikliniai rutuliukai, kortelės, žetonėliai – nepriekaištingos kokybės.
Tad reziumė: komponentai – 10 balų.
Žaidimo eiga
Na, ir smagiausioji dalis – papasakosiu, kaip žaidžiamas šis hibridinis žaidimas. Visų pirmą, žinoma, pasirenkate savo veikėjus ir susodinate juos į lemtingąjį sraigtasparnį. Visu greičiu pirmyn į nuotykių salą. Visi išlipate sraigtasparnio stotelėje ir čia jūsų nuotykis prasideda.
Jūsų tikslas – ne tik išgyventi, bet ir surinkus daugiausiai taškų spėti grįžti į sraigtasparnį, kol tas neišskrido. Juk nesvarbu, jei liksi gyvas, bet tuščiomis kišenėmis, kai violetinis žmogeliukas namo tempiasi visą Vul-Karo širdį (čia toks daugiausiai taškų suteikiantis deimantas).
Kaip tų lobių prisirinkti? Labai paprastai – bėgioti po salą ir jų pasičiupti. Nes gėrybių mėtosi praktiškai visur, vienur daugiau, kitur mažiau – ir tik jūsų sprendimas lems, kurion pusėn pasukti, kad susirinktumėte jų daugiausiai per trumpiausią laiką.
Ėjimo metu renkatės vieną iš dviejų veiksmo kortelių ir ją sužaidžiate. Veiksmo kortelė nurodo, per kiek vietų privalote paeiti ir kokį papildomą veiksmą galite padaryti. Keliukai saloje suskirstyti atkarpėlėmis, tad ir žygiuosite atitinkamą kiekį atkarpėlių pagal pasirinktą kortelę. Įdomi mechanika, jog jei jūsų kelyje pasitaiko priešininkas, jūs jį galite tiesiog prašokti, jo atkarpėlės į bendrą skaičių neįtraukdami.
Papildomi veiksmai
Kokie gali būti papildomi veiksmai. Uuuuu – jie ir yra visas smagumas. Galite išsitraukti suvenyro kortelę, kuri jums padės įveikti ateityje kilsiančius iššūkius. Pavyzdžiui, jei jums reikės priverstinai prarasti dalį savo lobių, suvenyrinis krepšelis jus nuo šios negandos apsaugos.
Taip pat jūs galite aktyvinti bet kurį iš saloje išmėtytų (iš tiesų – jie labai apgalvotai sudėlioti protingose vietose) ugninių rutulių, vienu pirštu pastumdami jį į bet kurią pusę. Žinoma, patyręs nuotykių ieškotojas kamuolį stums tiesiai į varžovą, nes jei pavyks jį nugriauti, vienas nelaimėlio artefaktų atiteks klastūnui.
Aktyvinti galite ir piktąjį Vul-Karą – imate lavos rutuliukus, metate juos į tą nuostabiai piktą galvą, o ji jau spjaudo juos, kaip jai išeina. Aktyvindami Vul-Karą galite jį ir šiek tiek pasukti, tad galėsite apsisaugoti, kad pragaištingieji ugnies kamuoliai nepataikytų į jus patį. O jei ir pataikys, buvę nebuvę, žaidėjai tiesiog paaukoja vieną iš savo surinktų brangenybių, atsistoja ir lekia toliau savo tikslo link.
FIREBALL ISLAND humoras
Žavi ir žaidimo humoras, mat čia viskas primena sarkastišką turizmo potyrį. Minėtosios suvenyrų kortos kelia šypseną, paskaičius jų aprašymus. Kam gali nepatikti VIP pasas, leidžiantis be eilės patekti į strategines vietas (kaip kokiam Disneilende) ar stiklinis burbulas su Vul-Karo figūrėle, kurį sužaidus iš pargriautų žaidėjų galite pareikalauti papildomo artefakto. Be to, bėgiodami po salą, karts nuo karto pateksite į vaizdingus maršrutus, kurių nuotrauka jums suteiks pergalės taškų, o surinkę 3 skirtingas vaizdingų salos vietų nuotraukas, inicijuosite žaidimo pabaigą.
Uh, sunku ir nusakyti tą Indianos Džonso jausmą, kai skubi rinkti lobius ir žinai, kad ugnies kamuolių lietus bet kurią akimirką gali nušviesti tavo nuotykių kupiną padangę.
Trumpai ir aiškiai
FIREBALL ISLAND: THE CURSE OF VUL-KAR – tai strateginis reakcijos (“dexterity”) žaidimas, skirtas žaisti 2 – 4 nuotykių ieškotojams, nepraradusiems humoro jausmo ir noro ant žaidimų stalo nuveikti ką nors daugiau nei dėlioti kortas, kubelius ar ridenti kauliukus.
Įspūdingai išleisti ir į didžiulę dėžę vos telpantys komponentai leidžia mėgautis puikiu estetiniu potyriu, o taip pat įsijausti į nuotykių ieškotojo vaidmenį.
Žaidimas trunka apie valandą, per kurią vienas po kito judinsite savo žmogeliuką salos takeliais, sužaisdami veiksmo korteles. Kortelės jums leis atlikti ir papildomą veiksmą – gauti suvenyrą, aktyvinti bet kurį ugnies rutulį ar patį vulkaną.
Naršydami salą rinksite artefaktus ar fotografuosite vaizdingas vietas, kas suteiks pergalės taškų.
Žaidimą rekomenduoju tiems, kam patinka reakcijos žaidimai su strategijos prieskoniu, kaip pavyzdžiui, FLICK’ EM UP! Taip pat tiems, kam Indianos Džonso tema kelia nostalgiją. Žaidimas tikrai suteiks puikių jausmų. Nerekomenduoju “dexterity” žaidimams alergiškiems žmonėms, tikrai pakenks sveikatai!
Įsigyti žaidimą FIREBALL ISLAND: THE CURSE OF VUL-KAR >>
Žaidimo puslapis Boardgamegeek portale >>
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.