RIKYJE epiniai mūšiai vyksta bene kasdien. Miniatiūrinės, tačiau galingos fantastinių būtybių armijos stoja viena prieš kitą ant didžiulių stalų nuožmiems susirėmimams. Ar kada nors pasvajojote, kad būtų visai įdomu pabandyti tapti tokios armijos vadovu?
Būtent ši svajonė išsipildė keturiems šį hobį nusižiūrėjusiems jaunuoliams, kurie taps keturių skirtingų WARHAMMER: Age of Sigmar armijų kūrėjais bei generolais. Kiekvieną savaitę Martynas, Vytautas, Edgaras ir Justas savo kailiu patirs, ką tai iš tiesų reiškia.
WARHAMMER: Age of Sigmar – bene patraukliausias žaidimas pradedantiesiems “wargeimeriams”. Startinėje pakuotėje jūs rasite ištisą nežemiškų karių armiją. Suklijavę ir nusidažę ją, galite žengti tiesiai prie karo mūšio lauko (kitaip tariant, stalo) ir vesti savo kovotojus į pergalę.
Tale of 4 Gamers kariai
Martynas – Stormcast Eternals šauklys
Martyno armijos priešakyje stovi Lord-Celestant, vienas iš išrinktųjų Sigmaro karo vadų. Jo palyda – du herojiški Retributors, kūjais ginkluoti paladinai, su kiekvienu smūgiu triuškinantys, o kartais net į pelenus su trenksmu deginantys Chaoso ordas. Juos ištikimai seka Liberators – pagrindinę kovos liniją laikantys žvilgančiais sigmarito šarvais apgobti kariai. Skydu jie atremia priešą, kardu nutraukia jo netikėlišką gyvastį. Juos ugnimi pridengia skrajojantys Prosecutors, kurių svaidomų iečių neišvengs joks mūšio lauko kampas.
Vytautas – Nurgle armijos įkvėpėjas
Šią armiją sudaro patys šlykščiausi, marais ir raupais apėję demonai. Vienaakis Herald of Nurgle, nenustojantis džiaugtis jo kūrėjo ir patrono jam suteiktais susirgimais, veda savo menkesnių brolių Plaguebearers būrį. Šie demonai mirštančiųjų nuo ligų kriokimą girdi kaip padėkos šūksnius ir toliau tęsia savo darbą. Prieš juos lekia trys mažųjų “nurglings” spiečiai, entuziazmu nenusileidžiantys didiesiems giminaičiams. O judrumo jų ordai teikia plaguedrones, šlykščios gigantiškos musės, kuriomis joja plaguebearer kavaleristai.
Edgaras – Nagash karo vadas
Nekromantas – jo pavaldinys, į kovą yra nešamas vaiduoklių tempiamo Mortis Engine. Hexwraiths gyvi buvo išdidžiais ir žiauriais riteriais, o dabar jie seka Mortis Engine ant savo arklių-skeletų ir grobia gyvųjų sielas. Tokia siaubo kariauna negali keliauti viena, tad juos seka kaukiantys Spirit Hosts spiečiai.
Justas – Orkų kariaunos tėtušis
Orkams, tiksliau, brutaliems ir nesustabdomiems Ironjawz, rūpi tik kovoti ir laimėti. Tai yra jų gyvenimo tikslas ir mėgstamiausia pramoga. Karo Mortal Realms netrūksta, tad šios gaujos prieaškyje stovinčiam Warchanter nereikia ilgai skanduoti primityvių orkų giesmių, kad nukreiptų savo karius į mūšį. Juo labiau, kad jam patikėti dešimt ‘ardboyz yra patys disciplinuočiausi ir geriausiai ginkluoti iš visų žaliaodžių. Kita vertus, kavaleristų šernai Goregruntas net kitiems orkams atrodo kiek per brutalūs – o tai jau nemažas pasiekimas tokiai kovingai rasei!
Tad karvedžiai sparčiai klijuoja savo armijas ir puola jas dažyti. Nuo to jau netoli iki epiškų kovų, kurias RIKYJE atkurs šie plastiko kariai, o mes jums atpasakosime per internetą.
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.