1979-aisiais buvo pradėtas transliuoti „Mobile Suit Gundam“. Daugelyje franšizės serijų galima matyti „Gundam“ – ginklų tipą, dar vadinamą mobiliais kostiumais (angl. mobile suits, MS). Dėl savo svarbos bendras laidos pavadinimas tapo Gundam.
Dabar galima įsigyti plastikinių robotų modelių, kurie pasirodo Gundam serijoje. Žavesys surinkti Gundam savo rankomis sužavėjo daugybę gerbėjų. Nuo 1980 m., kai buvo sukurti pirmieji „1/144 Gundam“, iki 2020 m. gegužės mėn., 40-ojo jubiliejaus, iš viso parduota 700 mln. vienetų.
Matyt, šis pasisekimas ir nulėmė tai, kad naujasis Bandai kolekcinių kortų žaidimas būtent bus paremtas Gundam pasauliu. Deja, iki jo išleidimo teks nemažai palaukti – produktų sulauksime tik liepos mėnesį. Visgi, iki tada su juo galima susipažinti.
Žaidimo pradžiai reikalinga: 50 kortų kaladė, 10 kortų išteklių kaladė (angl. resource cards), žetonų kortelės (angl. token cards) ir žalos žymekliai (pvz., kauliukai). Šiame TCG taip pat neapleidžiamas tipinis Bandai TCG bruožas – kaladžių sąsaja su spalvomis, todėl jose galima įtraukti iki 2 spalvų kortas. Kaip ir įprasta, kaladėje gali būti ne daugiau kaip 4 to paties serijinio numerio kortelės, o pati kortų kaladė sudaroma iš šių keturių tipų kortų: unit, pilot, command, base.

Unit kortos. Unit kortos yra dislokuojamos mūšio zonoje. Vienu metu galima dislokuoti iki 6 vienetų. Šios kortos gali atakuoti nuo kito jūsų ėjimo. Kai Unit korta yra suporuojama su Pilot korta ir yra įvykdomi susijungimo reikalavimai, tas veikėjas gali atakuoti iš karto tą ėjimą, kai yra dislokuojamas.
Pilot kortos: Pilot korta suporuojama su Unit korta mūšio zonoje, padedant ją po apačia. Kiekvienas Gundam gali būti suporuotas su 1 pilotu. Kai pilotas suporuojamas su Gundam, jis gauna Pilot kortoje nurodytą AP ir HP. Be to, suporuotas Gundam įgyja piloto efektą.


Command kortos – vienkartinio panaudojimo kortos, kurios gali suteikti pranašumą mūšyje. Kai kurias komandas galima aktyvuoti priešininko ėjimo metu, o kitos gali būti traktuojamos kaip pilotai.
Base kortos yra dislokuojamos Shield zonoje. Base kortos apsaugo skydus bei turi papildomų efektų. Vienu metu gali būti dislokuota ne daugiau kaip 1 Base korta.
Žaidimas baigiasi, kai bet kuris iš žaidėjų laimi, įvykdęs vieną iš šių pergalės sąlygų:
- Padaroma žala priešininkui, kai jo Shield srityje nėra kortų (žala padaroma pagal veikėjo AP).
- Priešininkas savo kaladėje neturi kortų.

Žaidimo eiga: 50 kortų kaladė išmaišoma ir su resursu kalade padedamos į dedikuotą vietą. Nusprendus, kuris žaidėjas eis pirmas, yra traukiamos 5 kortos iš pagrindinės kaladės. Žaidėjai vieną kartą gali pasikeisti rankoje esančias kortas jas atidedant ir traukiant 5 naujas kortas, tuomet kaladė yra vėl sumaišoma. Tuomet 6 viršutinės kaladės kortos yra dedamos Shield zonoje. Abu žaidėjai Shield zonoje padeda EX Base kortą, o antrasis taip pat prideda ir 1 EX resursą (žaidžiant kortas šie resursai sunaudojami visam žaidimui). Galima pradėti žaidimą.


Tuomet kiekvieno žaidėjo ėjimo metu sekamos tipinės 5 fazės:
1. Start Phase – visos “rested” kortos (paverstos horizontaliai) yra paverčiamos vertikaliai.
2. Draw Phase – žaidėjas traukia 1 viršutinę kortą nuo pagrindinės kaladės viršaus.
3. Resource Phase – žaidėjas traukia 1 resursų kortą ir padeda į resursų zoną.
4. Main Phase – šios fazės metu iš rankos žaidžiamos kortos, naudojami Activate Main efektai arba atakuojama. Šiuos veiksmus galima atlikti norima tvarka, o jų skaičius nėra ribojamas.
a. Žaidžiant kortą iš rankos reikia atkreipti dėmesį į jos lygį ir kainą. Tam, kad būtų galima žaisti kortą, būtina turėti lygiai arba daugiau bendrų resursų kortų (nesvarbu ar jie “rested”, ar ne). Taip pat reikia sumokėti kainą – nurodytą skaičių resursų reikia paversti horizontaliai (paversti “rested”). Šiam ėjimui jų naudoti nebegalima.
b. Unit kortos keliauja į mūšio zoną, kur jų maksimaliai gali būti 6, base korta – į Shield zoną (ji gali būti tik viena). Jei bet kuri zona tampa perpildyta, viena iš anksčiau žaistų kortų reikia pašalinti.
c. Pilot kortos yra dedamos po Unit kortomis. Įprastai Unit kortos pulti pirmo ėjimo ant mūšio zonos metu negali, tačiau sėkmingas susijungimas su pilotu šį apribojimą pašalina.
d. Šios fazės metu galima žaisti tik Command kortas, turinčias Main žymę.
e. Taip pat galima aktyvuoti Activate Main žymę turinčius kortų efektus.



Smagiausia dalis – puolimas. Pirmiausia puolantis veikėjas yra pasukamas horizontaliai ir yra laikomas “rested”. Pulti galima arba kitą “rested” veikėją, arba oponentą tiesiogiai.
Oponentas turi teisę panaudoti Blocker žymę turinčio Unit efektą ir nukreipti ataką. Toliau gali būti aktyvuojami Action žymę turintys efektai arba Command kortos, pradedant nuo besiginančio žaidėjo toliau paeiliui einant: besiginantis → puolantis → besiginantis… ir t. t.
Jei yra žalojamas oponento veikėjas, abu jie padaro vienas kitam tiek žalos, kiek turi AP.
Jei taikomasi į oponentą tiesiogiai ir jis turi Base kortą – jam padaroma puolančio veikėjo AP reikšmei lygi žala. Jei Base kortos nėra – sunaikinama viena iš Shield kortų. Kai kurios kortos turi Burst žymę – jų efektai būtent tokiu atveju ir aktyvuojami.


5. End Phase – fazė, kurios metu aktyvuojami efektai, kurie yra specifiški ėjimo pabaigai. Jei šios fazės metu rankoje yra daugiau nei 10 kortų, skirtumą reikia išmesti į discard zoną. Prasideda oponento ėjimas.
Taigi, ko sulauksime liepos mėnesį?
- Gundam CG startinės kaladės. Norintiems pradėti žaisti jų prieinamos bus net 4! Paraleliai kiekvienai kaladei bus išleistos ir Assemble startinės kaladės, kuriose be kaladės rasite 3 nedažytas ir nesukonstruotas Gundam figūrėles.
- Gundam CG Newtype Rising – pirmasis šio TCG papildymo pakuočių rinkinys.
- Aksesuarai: žalos žymekliai, teminės įmautės ir dėžutės kaladėms.

Skirtingai nuo daugumos kitų kolekcinių kortų žaidimų, GCG vienu metu bus išleistas tiek anglų, tiek japonų bei kinų kalbomis vienu metu. Esame tikri, iki liepos dar daug sužinosime apie šį naują TCG!
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.